Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fixa kass skidlagning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erik_lagg" data-source="post: 1144559" data-attributes="member: 88096"><p>Tack</p><p> [USER=60010]@havreboll[/USER] för utförliga svar. När jag lämnade in den hade skidan inte svällt utan jag kunde trycka ihop den med handen. Bindningarna har suttit i två säsonger (monterade av AG) och jag har varit noga med att inte värma för mycket. Så det är konstigt att den har delaminerat. Jag har åkt en del på bakre delen av skidan för att trixa - och böjt skidan mycket - kan det bero på det? Såg att den uppdaterade CT 5 är förstärkt under foten - konstruktionen kanske var för vek? De är ju begagnade också så jag vet inte vad som har hänt med skidorna tidigare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erik_lagg, post: 1144559, member: 88096"] Tack [USER=60010]@havreboll[/USER] för utförliga svar. När jag lämnade in den hade skidan inte svällt utan jag kunde trycka ihop den med handen. Bindningarna har suttit i två säsonger (monterade av AG) och jag har varit noga med att inte värma för mycket. Så det är konstigt att den har delaminerat. Jag har åkt en del på bakre delen av skidan för att trixa - och böjt skidan mycket - kan det bero på det? Såg att den uppdaterade CT 5 är förstärkt under foten - konstruktionen kanske var för vek? De är ju begagnade också så jag vet inte vad som har hänt med skidorna tidigare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fixa kass skidlagning
Tillbaka
Topp