Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Fixa mer värme i Giro G10MX?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MackeN" data-source="post: 830404" data-attributes="member: 55146"><p>Då var det dags att byta ut den gamla sköna Scotthjälmen som hängt med i åratal. Efter ett rännanade utan like i sportbutiker i Sundsvall med omnejd samt Vemdalen så föll valet på Giros tuffa hjälm med skärm å allt...</p><p></p><p>Har en smal skalle och detta var den enda hjälm som sitter bra, dock tycker jag det "drar" kallt i glipan mellan öronlapparna och vadderingen i hjälmen. Klart kallare än den gamla racehjälmen ifrån Scott. </p><p>Provade POC´s racehjälm men den är så rund i formen så jag kan ta med ett par extravantar och förvara dessa vid varje tinning, annars vore en sån ett schysst val... </p><p>Har sökt tillbehör, tänkte att det kanske finns mer grejer men kör fast. </p><p></p><p>Nån som har tips på en schysstare hjälminredning?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MackeN, post: 830404, member: 55146"] Då var det dags att byta ut den gamla sköna Scotthjälmen som hängt med i åratal. Efter ett rännanade utan like i sportbutiker i Sundsvall med omnejd samt Vemdalen så föll valet på Giros tuffa hjälm med skärm å allt... Har en smal skalle och detta var den enda hjälm som sitter bra, dock tycker jag det "drar" kallt i glipan mellan öronlapparna och vadderingen i hjälmen. Klart kallare än den gamla racehjälmen ifrån Scott. Provade POC´s racehjälm men den är så rund i formen så jag kan ta med ett par extravantar och förvara dessa vid varje tinning, annars vore en sån ett schysst val... Har sökt tillbehör, tänkte att det kanske finns mer grejer men kör fast. Nån som har tips på en schysstare hjälminredning? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Fixa mer värme i Giro G10MX?
Tillbaka
Topp