Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Fixa upp begagnade skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ozito" data-source="post: 1217547" data-attributes="member: 173844"><p>Att lämna in skidorna är ju förstås också ett alternativ som väl är det absolut enklaste. Men att ta hand om din utrustning själv blir (i alla fall för mig) bra mycket billigare i längden med 15-talet olika utrustningar och 2-4 åkdagar varje vecka hela vintern.</p><p>Jag fick uppfattningen att frågan i TS gällde vilka prylar som behövs och vart dom går att få tag på. Det kan ju vara så att TS likt mig ser pysslet med grejerna som den andra halvan av hobbyn och då finns det ju verkligen ingen anledning att lämna in.</p><p>Jag har dessutom, så här långt, aldrig åkt på en butiksfixad skida med märkbart bättre grepp i stålkanterna än vad jag ordnar själv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ozito, post: 1217547, member: 173844"] Att lämna in skidorna är ju förstås också ett alternativ som väl är det absolut enklaste. Men att ta hand om din utrustning själv blir (i alla fall för mig) bra mycket billigare i längden med 15-talet olika utrustningar och 2-4 åkdagar varje vecka hela vintern. Jag fick uppfattningen att frågan i TS gällde vilka prylar som behövs och vart dom går att få tag på. Det kan ju vara så att TS likt mig ser pysslet med grejerna som den andra halvan av hobbyn och då finns det ju verkligen ingen anledning att lämna in. Jag har dessutom, så här långt, aldrig åkt på en butiksfixad skida med märkbart bättre grepp i stålkanterna än vad jag ordnar själv. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Fixa upp begagnade skidor
Tillbaka
Topp