Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Fixar gäng att åka ner med till St Anton! 10/11
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KristineAsblom" data-source="post: 811033" data-attributes="member: 96995"><p>Hmmm, inte världens koll på det. Klart man kan hitta ngt centralt, men det är inte sååå farligt att bo längre bort, bussarna går hela tiden under dagen! Det är bara kvällen som kan bli jobbig, sista bussen till pettneu/st. jacob går 02.12 om jag inte minns fel och kostar 2€, taxi kostar detsamma om den är full. Sköna gäng i pettan och st. Jacob har ett ok gångavstånd om man inte är för lat. Ca 35/40 min kanske? Bagateller på fyllan + att man kan hitta fiiina godsaker till frukosten på väg hem! Huvudsaken är ju ATT man får boende, no?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KristineAsblom, post: 811033, member: 96995"] Hmmm, inte världens koll på det. Klart man kan hitta ngt centralt, men det är inte sååå farligt att bo längre bort, bussarna går hela tiden under dagen! Det är bara kvällen som kan bli jobbig, sista bussen till pettneu/st. jacob går 02.12 om jag inte minns fel och kostar 2€, taxi kostar detsamma om den är full. Sköna gäng i pettan och st. Jacob har ett ok gångavstånd om man inte är för lat. Ca 35/40 min kanske? Bagateller på fyllan + att man kan hitta fiiina godsaker till frukosten på väg hem! Huvudsaken är ju ATT man får boende, no? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Fixar gäng att åka ner med till St Anton! 10/11
Tillbaka
Topp