Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Fixat studio i Argentieré
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Isacson" data-source="post: 126601" data-attributes="member: 43177"><p>Tja! </p><p></p><p>Jag och min kompis, båda 19 år från Umeå, har hyrt en lägenhet som rymmer fyra personer i Argentieré (nära Chamonix) från 4 januari till 1 april 2006. Vi undrar om 2 stycken är sugna på att hänga med oss.</p><p></p><p>Pris:</p><p>900 euro per person (3 månader)</p><p>265 euro i deposition (som vi kommer få tillbaks när vi lämnar lägenheten i fint skick)</p><p></p><p>Mvh</p><p>Erik Isacson</p><p>Jonas Spolander</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Isacson, post: 126601, member: 43177"] Tja! Jag och min kompis, båda 19 år från Umeå, har hyrt en lägenhet som rymmer fyra personer i Argentieré (nära Chamonix) från 4 januari till 1 april 2006. Vi undrar om 2 stycken är sugna på att hänga med oss. Pris: 900 euro per person (3 månader) 265 euro i deposition (som vi kommer få tillbaks när vi lämnar lägenheten i fint skick) Mvh Erik Isacson Jonas Spolander [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Fixat studio i Argentieré
Tillbaka
Topp