Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Flachau 08/09?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="powderdreams" data-source="post: 491747" data-attributes="member: 54855"><p>Tjena. </p><p>Jag har börjat rikta in mej lite på Flachau i vinter eftersom det verkar så svårt att få boende i Mayrhofen. </p><p>Det som lockar mej till Flachau är parken i Flachauwinkel och att det ska finnas mycket fin skogsåkning.</p><p>Det jag undrar lite mer över är först och främst om det går att få säsongsboende där, nån som gjort säsong där nån gång? tänkte dra ner i slutet av december början av januari. Söker inte jobb dock. </p><p>Jag har inte sett en enda tråd om nån som ska säsonga där i vinter så verkar ju inte va mycket svenska bummare där men det kanske finns säsongsbostäder ändå?</p><p>Det ligger ju rätt lågt också, brukar det oftast va bra snöförhållanden ändå även att det självklart kan va grönt nån gång?</p><p>Hur är byn i övrigt, gott om uteställen och affärer?</p><p></p><p>Är det för övrigt nån som också funderar på Flachau eller liknande ort i vinter och har lust att dra ner tillsamans är det bara o säga till.</p><p></p><p></p><p>vore nice om nån kan upplysa mej lite <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>/ David</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="powderdreams, post: 491747, member: 54855"] Tjena. Jag har börjat rikta in mej lite på Flachau i vinter eftersom det verkar så svårt att få boende i Mayrhofen. Det som lockar mej till Flachau är parken i Flachauwinkel och att det ska finnas mycket fin skogsåkning. Det jag undrar lite mer över är först och främst om det går att få säsongsboende där, nån som gjort säsong där nån gång? tänkte dra ner i slutet av december början av januari. Söker inte jobb dock. Jag har inte sett en enda tråd om nån som ska säsonga där i vinter så verkar ju inte va mycket svenska bummare där men det kanske finns säsongsbostäder ändå? Det ligger ju rätt lågt också, brukar det oftast va bra snöförhållanden ändå även att det självklart kan va grönt nån gång? Hur är byn i övrigt, gott om uteställen och affärer? Är det för övrigt nån som också funderar på Flachau eller liknande ort i vinter och har lust att dra ner tillsamans är det bara o säga till. vore nice om nån kan upplysa mej lite :) / David [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Flachau 08/09?
Tillbaka
Topp