Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Flachau?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 137254" data-attributes="member: 33485"><p>Hoho, har vart där tre gånger, ska nog dit en sväng i vinter igen. Kan vara roligt men kan likväl vara tråkigast i världen. I vintras hade vi hur mycket puder som helst, hade kommit runt 2 meter på en vecka eller nåt, kul men livsfarligt som jag också fick erfara med en sjukhusvistelse. </p><p></p><p>Packat i barerna, tomt utanför pisterna, många bra ställen o hika till om man är intresserad av sånt, o det är klart man är. Om du kommer nerifrån österrike så är högra sidan av motorvägen bäst, finns en del toppar o traska till själv o lång, jag menar riktigt långa åk, som man dock måste åka taxi/buss för att komma tillbaka till systemet för... nu har jag lektion, men jag återkommer</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 137254, member: 33485"] Hoho, har vart där tre gånger, ska nog dit en sväng i vinter igen. Kan vara roligt men kan likväl vara tråkigast i världen. I vintras hade vi hur mycket puder som helst, hade kommit runt 2 meter på en vecka eller nåt, kul men livsfarligt som jag också fick erfara med en sjukhusvistelse. Packat i barerna, tomt utanför pisterna, många bra ställen o hika till om man är intresserad av sånt, o det är klart man är. Om du kommer nerifrån österrike så är högra sidan av motorvägen bäst, finns en del toppar o traska till själv o lång, jag menar riktigt långa åk, som man dock måste åka taxi/buss för att komma tillbaka till systemet för... nu har jag lektion, men jag återkommer [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Flachau?
Tillbaka
Topp