Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Flaine
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jib73" data-source="post: 122498" data-attributes="member: 32935"><p>Hej!</p><p>Var i Flaine för två år sedan och det var riktigt bra. Inte de brantaste backarna eller modernaste liftarna, men skidåkningen var riktigt bra. Var där med UCPA och hade en guide som mycket duktigt. Åkte orörd snö hela veckan. Men var försiktig med att åka off pist, det finns hål berget. Dessa hål kan vara översnöade. Som sagts ovan var byn ingen höjdare, dock hade vi det så bra på centret att det fanns någon egentlig anledning att gå upp till byn.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jib73, post: 122498, member: 32935"] Hej! Var i Flaine för två år sedan och det var riktigt bra. Inte de brantaste backarna eller modernaste liftarna, men skidåkningen var riktigt bra. Var där med UCPA och hade en guide som mycket duktigt. Åkte orörd snö hela veckan. Men var försiktig med att åka off pist, det finns hål berget. Dessa hål kan vara översnöade. Som sagts ovan var byn ingen höjdare, dock hade vi det så bra på centret att det fanns någon egentlig anledning att gå upp till byn. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Flaine
Tillbaka
Topp