Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Flat ljus vilken färg är bäst.....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dunder" data-source="post: 76658" data-attributes="member: 27243"><p>gult är ful!</p><p></p><p>Hade gult glas i mina cebe tills jag braka genom en snöskorpa vid en kanon. Glaset (det yttre) sprack dessvärre.</p><p>Tyckte att gult var underbart att köra med, man såg allt. </p><p></p><p>•Rött är underbart vid solsken men värdelöst vid dåligt ljus.</p><p>•Blått ska man uncika överhuvudtaget.</p><p></p><p>Se efter vad proffsen kör med. </p><p>Proffs = som trycker på hårdast ner för pisterna, inte hopp-och-lek pojkarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dunder, post: 76658, member: 27243"] gult är ful! Hade gult glas i mina cebe tills jag braka genom en snöskorpa vid en kanon. Glaset (det yttre) sprack dessvärre. Tyckte att gult var underbart att köra med, man såg allt. •Rött är underbart vid solsken men värdelöst vid dåligt ljus. •Blått ska man uncika överhuvudtaget. Se efter vad proffsen kör med. Proffs = som trycker på hårdast ner för pisterna, inte hopp-och-lek pojkarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Flat ljus vilken färg är bäst.....
Tillbaka
Topp