Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Flatland - BMX...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mahalo" data-source="post: 361886" data-attributes="member: 42722"><p>Hej hopp gummisnopp! </p><p>Hoppas det finns fler här ute som är intresserade av flatland/street åkning!</p><p>Jag har än så länge bara provat på lite åkning men har bestämmt mig för att köpa en BMX för att använda till street/flatland trixande. </p><p></p><p>Jag är dock mkt osäker på vilka krav cykeln skall ha? Vad ska man tänka på vid köp av cyckel? Vilka egenskaper skall cykeln ha? Typ Hårda bromsar? Vad mer ska man tänka på vid ett sådant köp? </p><p></p><p>Jag har god fysik 180cm lång, 81Kg tung.</p><p>vill mest dra några rails, hopp ned för trappor samt flatland trix!!</p><p></p><p>Vore riktigt schysst med svar, det kan RÄDDA MIN HÖST!!! </p><p>DET FINNS ALLTID TID FÖR ATT HJÄLPA NÅGON I NÖD...SNÄLLA!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mahalo, post: 361886, member: 42722"] Hej hopp gummisnopp! Hoppas det finns fler här ute som är intresserade av flatland/street åkning! Jag har än så länge bara provat på lite åkning men har bestämmt mig för att köpa en BMX för att använda till street/flatland trixande. Jag är dock mkt osäker på vilka krav cykeln skall ha? Vad ska man tänka på vid köp av cyckel? Vilka egenskaper skall cykeln ha? Typ Hårda bromsar? Vad mer ska man tänka på vid ett sådant köp? Jag har god fysik 180cm lång, 81Kg tung. vill mest dra några rails, hopp ned för trappor samt flatland trix!! Vore riktigt schysst med svar, det kan RÄDDA MIN HÖST!!! DET FINNS ALLTID TID FÖR ATT HJÄLPA NÅGON I NÖD...SNÄLLA! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Flatland - BMX...
Tillbaka
Topp