Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
flatspin+rodeo åt fel håll?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fabianomne" data-source="post: 778739" data-attributes="member: 94980"><p>jag har haft ett stort problem hela året, eller jag vet inte om det är ett problem men. jag snurrar åt vänster men gör flatspin och rodeo åt höger. vissa säger att man ska låtsas att man kastar foten åt sidan. jjag har försökt att lära mig natty flat/rodeo. men eftersom att jag är vänsterfotad så kastar jag fel ben när jag ska försöka göra natty flat/rodeo. höger fot går åt vänster. men om jag kastar mig unnatty så går ju vänster fot åt höger. vilket är rätt fot och käns då mer naturligt för mig. fins det några tips eller nån annan som har likadant problem? eller är jag ämnad att gör rodeo o flat åt fel håll? tacksam för vägledning till den heliga flatspinen/rodeon of doom</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fabianomne, post: 778739, member: 94980"] jag har haft ett stort problem hela året, eller jag vet inte om det är ett problem men. jag snurrar åt vänster men gör flatspin och rodeo åt höger. vissa säger att man ska låtsas att man kastar foten åt sidan. jjag har försökt att lära mig natty flat/rodeo. men eftersom att jag är vänsterfotad så kastar jag fel ben när jag ska försöka göra natty flat/rodeo. höger fot går åt vänster. men om jag kastar mig unnatty så går ju vänster fot åt höger. vilket är rätt fot och käns då mer naturligt för mig. fins det några tips eller nån annan som har likadant problem? eller är jag ämnad att gör rodeo o flat åt fel håll? tacksam för vägledning till den heliga flatspinen/rodeon of doom [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
flatspin+rodeo åt fel håll?
Tillbaka
Topp