Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Flera skidor/pjäxor i samma skid/pjäxbag för familj - Hur petiga är flygbolagen (SAS)?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wasabi" data-source="post: 1055863" data-attributes="member: 101220"><p>Om bindningarna sitter på rails så är de lätta och ta bo. Ta bort på ett par och bunta ihop paret och svep lite bubbelplast runt railsen. Lägg sedan ett par utanför och spänn ihop. Blir kompakt. Lägg sedan de lösa bindningarna i pjäxbagen eller annan väska. </p><p></p><p>Brukar göra så när jag vill ha med ett par pistskidor (med rails) och mina bredare skidor.</p><p>Har funkat de flertalet gånger jag flygit med SAS eller annat bolag.</p><p></p><p>Vill ni ha med er mycket bagage så rekommenderar jag en duffelbag typ North Face Base Camp XL.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wasabi, post: 1055863, member: 101220"] Om bindningarna sitter på rails så är de lätta och ta bo. Ta bort på ett par och bunta ihop paret och svep lite bubbelplast runt railsen. Lägg sedan ett par utanför och spänn ihop. Blir kompakt. Lägg sedan de lösa bindningarna i pjäxbagen eller annan väska. Brukar göra så när jag vill ha med ett par pistskidor (med rails) och mina bredare skidor. Har funkat de flertalet gånger jag flygit med SAS eller annat bolag. Vill ni ha med er mycket bagage så rekommenderar jag en duffelbag typ North Face Base Camp XL. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Flera skidor/pjäxor i samma skid/pjäxbag för familj - Hur petiga är flygbolagen (SAS)?
Tillbaka
Topp