Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Flex fråga
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PeTo" data-source="post: 1330183" data-attributes="member: 204736"><p>Ja, absolut — jag förstår hur du menar. Anledningen till att jag tog upp passformen var egentligen bara för att förklara varför jag vill köpa egna pjäxor, och också varför jag bara hann testa 120‑flexpjäxan i typ 10 minuter. Den satt så tajt att det var omöjligt att känna om flexen var rätt.</p><p></p><p>Jag vet att högre flex ofta kommer med bättre liners och därför <em>kan</em> vara bekvämare, så det är inte själva komfortdelen jag oroar mig mest för. Det jag funderar över är snarare om jag, eftersom jag är rätt otränad, kommer ha svårt att faktiskt flexa en 120–130‑pjäxa ordentligt. Jag vill ju inte hamna i ett läge där jag står och ”sitter i baksätet” hela dagen för att jag inte får tryck på dem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PeTo, post: 1330183, member: 204736"] Ja, absolut — jag förstår hur du menar. Anledningen till att jag tog upp passformen var egentligen bara för att förklara varför jag vill köpa egna pjäxor, och också varför jag bara hann testa 120‑flexpjäxan i typ 10 minuter. Den satt så tajt att det var omöjligt att känna om flexen var rätt. Jag vet att högre flex ofta kommer med bättre liners och därför [I]kan[/I] vara bekvämare, så det är inte själva komfortdelen jag oroar mig mest för. Det jag funderar över är snarare om jag, eftersom jag är rätt otränad, kommer ha svårt att faktiskt flexa en 120–130‑pjäxa ordentligt. Jag vill ju inte hamna i ett läge där jag står och ”sitter i baksätet” hela dagen för att jag inte får tryck på dem. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Flex fråga
Tillbaka
Topp