Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Flex fråga
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KattenJanson" data-source="post: 1330765" data-attributes="member: 204679"><p>Haha okej, så kan det säkert vara. Önskar att jag kunde hjälpa dig bättre men känner att jag slut på uppslag nu. Här är i varje fall mina medskick.</p><p></p><p>Köp inte en pjäxa som är för stor på ett enda ställe!</p><p>Är bättre att köpa en pjäxa som sitter tight trycker här och där, och få tryckpunkterna tryckta eller stretchade.</p><p>Är lite allergisk mot moderna pjäxor med för upprätt skaft. De finns eftersom butiker och tillverkare kommit fram till att de känns bekvämare i butik och helt enkelt säljer bättre till den stora massan pga det. Men rent åktekniskt är de inte superbra. Pjäxor med mer forward lean håller inte tillbaka tekniken i samma utsträckning. Man ska ju som bekant inte krossa plösen. Anklarna styr hela svängen!</p><p></p><p>Önskar dig lycka till! Du kommer hitta rätt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KattenJanson, post: 1330765, member: 204679"] Haha okej, så kan det säkert vara. Önskar att jag kunde hjälpa dig bättre men känner att jag slut på uppslag nu. Här är i varje fall mina medskick. Köp inte en pjäxa som är för stor på ett enda ställe! Är bättre att köpa en pjäxa som sitter tight trycker här och där, och få tryckpunkterna tryckta eller stretchade. Är lite allergisk mot moderna pjäxor med för upprätt skaft. De finns eftersom butiker och tillverkare kommit fram till att de känns bekvämare i butik och helt enkelt säljer bättre till den stora massan pga det. Men rent åktekniskt är de inte superbra. Pjäxor med mer forward lean håller inte tillbaka tekniken i samma utsträckning. Man ska ju som bekant inte krossa plösen. Anklarna styr hela svängen! Önskar dig lycka till! Du kommer hitta rätt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Flex fråga
Tillbaka
Topp