Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Flex fråga
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mangers81" data-source="post: 1330767" data-attributes="member: 176105"><p>Dalbello lupo som jag har upplever jag kräver att jag har en mer upprätt ställning. Det var nog lite ovant till en början vad jag kan minnas jämfört med andra pjäxor. Efter att jag vant mig och "hittat rätt" rätt ställning enligt mig själv. Även om det rent tekniskt säkerligen finns många saker att slipa på. Så tycker jag snarare att jag har en bekvämare och mer kontrollerad stance nu. Men för mig var känslan inte att jag blev mer "framåtlutad" på snö utan snarare mer neutral.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mangers81, post: 1330767, member: 176105"] Dalbello lupo som jag har upplever jag kräver att jag har en mer upprätt ställning. Det var nog lite ovant till en början vad jag kan minnas jämfört med andra pjäxor. Efter att jag vant mig och "hittat rätt" rätt ställning enligt mig själv. Även om det rent tekniskt säkerligen finns många saker att slipa på. Så tycker jag snarare att jag har en bekvämare och mer kontrollerad stance nu. Men för mig var känslan inte att jag blev mer "framåtlutad" på snö utan snarare mer neutral. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Flex fråga
Tillbaka
Topp