Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Flex på boots!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 1006111" data-attributes="member: 64225"><p>Styvaste booten du kan få tag i är förmodligen Ride Insano. Jag har inte testat K2s boots men har flera boots med boa-system från Vans, DC och 32 (ingen av dem har boa på innerskon dock som K2 kan ha på vissa modeller) och jag gillar boa bättre än snörning men genomgående är att du får dra åt boan, flexa booten, dra åt, flexa, dra åt och sedan sitter den.</p><p></p><p>Vans styvaste är Cirron och det är en riktigt nice boot (fast "Vans tunga") men jag vill mena att den är mjukare än många andra tillverkares styvaste boots exempelvis Driver X, 32 Boa Focus (inte testat Prime).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 1006111, member: 64225"] Styvaste booten du kan få tag i är förmodligen Ride Insano. Jag har inte testat K2s boots men har flera boots med boa-system från Vans, DC och 32 (ingen av dem har boa på innerskon dock som K2 kan ha på vissa modeller) och jag gillar boa bättre än snörning men genomgående är att du får dra åt boan, flexa booten, dra åt, flexa, dra åt och sedan sitter den. Vans styvaste är Cirron och det är en riktigt nice boot (fast "Vans tunga") men jag vill mena att den är mjukare än många andra tillverkares styvaste boots exempelvis Driver X, 32 Boa Focus (inte testat Prime). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Flex på boots!?
Tillbaka
Topp