Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Flex på Pjäxorna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Larika" data-source="post: 110974" data-attributes="member: 50191"><p>Tack för tipps. Jag har köpt ett par Dynastar all mountain 8800 184cm långa...jag är 181 och har en vikt på ca 77kg.....Det jag funderar på är just om det är bra att köpa en "styv" pjäxa med hög flex, finns det någon gyllene regel för hur erfarna åkare vill ha flexet....vad tror ni att jag ska sattsa på en pjäxa som är lite styvare.....Salomon x-wave 9. är det något som kan vara bra....eller x-wave 10?????tack för tipps....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Larika, post: 110974, member: 50191"] Tack för tipps. Jag har köpt ett par Dynastar all mountain 8800 184cm långa...jag är 181 och har en vikt på ca 77kg.....Det jag funderar på är just om det är bra att köpa en "styv" pjäxa med hög flex, finns det någon gyllene regel för hur erfarna åkare vill ha flexet....vad tror ni att jag ska sattsa på en pjäxa som är lite styvare.....Salomon x-wave 9. är det något som kan vara bra....eller x-wave 10?????tack för tipps.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Flex på Pjäxorna
Tillbaka
Topp