Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Flex?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="longman" data-source="post: 924024" data-attributes="member: 125681"><p>tjena, jag har gjort en tråd innan som jag ej fick svar på så tänkte försöka igen.</p><p>jag har tänkt köpa en longboard (uppgradera mig) jag har haft en Madrid Crest 41 flex 3, jag var nöjd med flexet och med brädan, en kompis har tjatat på mig att skaffa en laoded bräda och jag har bestämt att jag ska göra det. då har jag 2 frågor. om www.surfdome.com är en säker sida att köpa på de har de billigaste priserna?</p><p>skulle vilja ha ungefär samma flex på loaded brädan som min gamla, någon som vet vilket flex loaded har som motsvarar Madrids Flex 3 ??</p><p>tack på förhand !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="longman, post: 924024, member: 125681"] tjena, jag har gjort en tråd innan som jag ej fick svar på så tänkte försöka igen. jag har tänkt köpa en longboard (uppgradera mig) jag har haft en Madrid Crest 41 flex 3, jag var nöjd med flexet och med brädan, en kompis har tjatat på mig att skaffa en laoded bräda och jag har bestämt att jag ska göra det. då har jag 2 frågor. om www.surfdome.com är en säker sida att köpa på de har de billigaste priserna? skulle vilja ha ungefär samma flex på loaded brädan som min gamla, någon som vet vilket flex loaded har som motsvarar Madrids Flex 3 ?? tack på förhand ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Flex?
Tillbaka
Topp