Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Flexångest panterra
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christozzz" data-source="post: 1326125" data-attributes="member: 178167"><p>Var i samma läge vid mitt senaste pjäxköp och kollade då upp om det gick att modda skalet på något sätt för att minska flexet. Och enl google och en av Alpingaragets bootfitters så kan man det genom att slipa bort materialet i en specifik del av skalet. Sedan vande jag mig vid att åka med styvare flex och behövde aldrig göra det. Men kanske värt att kolla upp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christozzz, post: 1326125, member: 178167"] Var i samma läge vid mitt senaste pjäxköp och kollade då upp om det gick att modda skalet på något sätt för att minska flexet. Och enl google och en av Alpingaragets bootfitters så kan man det genom att slipa bort materialet i en specifik del av skalet. Sedan vande jag mig vid att åka med styvare flex och behövde aldrig göra det. Men kanske värt att kolla upp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Flexångest panterra
Tillbaka
Topp