Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Flickvän eller skidåkning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jsagstrom" data-source="post: 10235" data-attributes="member: 10252"><p>Ja du, det verkar som om vi har ett fall för Sherlock här!</p><p>Jag har några obesvarade frågor jag funderar över:</p><p></p><p>Hur länge tänker du bli borta?</p><p>Åker din flickvän inte skidor över huvudtaget?</p><p>Vad gör din flickvän på fritiden?</p><p></p><p>Om det hela handlar om en vecka borde du inte tveka en sekund. Om din flickvän är så förbannat fyrkantig att hon inte släpper iväg dig en vecka så har ni förmodligen ett rätt stort problem att ta itu med. Under tiden du är hemma istället för på fjället..</p><p>Handlar det däremot om en säsong kan jag förstå att din flickvän degar ihop lite! Om hon inte har något som tvingar henne att stanna hemma, exempelvis jobb, utbildning eller liknande, så har jag svårt att se varför hon inte skulle kunna följa med. Måhända åker hon inte laggar (vilket för övrigt låter helt sanslöst, skidor är ju (bland) det bästa som finns!), men det borde väl finnas något annat som hon gillar?</p><p></p><p>Är risken att hon gör slut för att du drar iväg och degar i alperna och pumpar puder hela dagarna?</p><p>Skulle det gå så illa så kan du ju alltid stejka barerna där nere/uppe efter någon ny. Som gillar att åka skidor. </p><p>Sen kan det ju vara så att du älskar din flickvän (det brukar oftast vara så..), men ni kommer ju inte att få särdeles skoj tillsammans om du hela dagarna glider runt med en läbbig klump i magen för att du inte åkte till snön istället. </p><p>Å andra sidan lär du få en klump (om möjligt större) om du sticker iväg och din flickvän ditchar dig.</p><p></p><p>Svårt problem det där.. </p><p>Om hon verligen tycker om dig så borde hon låta dig åka. Men då får du bjuda henne på en rysligt dyr middag när du kommer hem..</p><p></p><p>Tack för mig</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jsagstrom, post: 10235, member: 10252"] Ja du, det verkar som om vi har ett fall för Sherlock här! Jag har några obesvarade frågor jag funderar över: Hur länge tänker du bli borta? Åker din flickvän inte skidor över huvudtaget? Vad gör din flickvän på fritiden? Om det hela handlar om en vecka borde du inte tveka en sekund. Om din flickvän är så förbannat fyrkantig att hon inte släpper iväg dig en vecka så har ni förmodligen ett rätt stort problem att ta itu med. Under tiden du är hemma istället för på fjället.. Handlar det däremot om en säsong kan jag förstå att din flickvän degar ihop lite! Om hon inte har något som tvingar henne att stanna hemma, exempelvis jobb, utbildning eller liknande, så har jag svårt att se varför hon inte skulle kunna följa med. Måhända åker hon inte laggar (vilket för övrigt låter helt sanslöst, skidor är ju (bland) det bästa som finns!), men det borde väl finnas något annat som hon gillar? Är risken att hon gör slut för att du drar iväg och degar i alperna och pumpar puder hela dagarna? Skulle det gå så illa så kan du ju alltid stejka barerna där nere/uppe efter någon ny. Som gillar att åka skidor. Sen kan det ju vara så att du älskar din flickvän (det brukar oftast vara så..), men ni kommer ju inte att få särdeles skoj tillsammans om du hela dagarna glider runt med en läbbig klump i magen för att du inte åkte till snön istället. Å andra sidan lär du få en klump (om möjligt större) om du sticker iväg och din flickvän ditchar dig. Svårt problem det där.. Om hon verligen tycker om dig så borde hon låta dig åka. Men då får du bjuda henne på en rysligt dyr middag när du kommer hem.. Tack för mig [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Flickvän eller skidåkning?
Tillbaka
Topp