Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Flickvän eller skidåkning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="johan80" data-source="post: 10239" data-attributes="member: 12665"><p>reflektion</p><p></p><p>i januari förra året firade jag 4 år med min tjej. då hade jag precis kommit hem från 1 månads vistelse i Alperna. I februari åkte jag till Lappland och stannade där till Maj. När man åkte fanns det i bakhuvudet att det kanske skulle ta slut och vi sa till varandra att funkar det så funkar och gör inte det så... ja då får det bli som det blir. Det höll tills jag kom hem. Hon gjorde slut 4 dar efter jag hade kommit hem. 4 år hade vi varit tillsammans och visst var det jävligt tungt vid själva breaket men jag ångrar inte för en sekund att jag åkte iväg. Det handlar om att komma till insikt och inte förvirras av den lilla söta flickan eller pojken. vill hon/han inte hänga på så får du förklara hur du känner. Och det där med att du ska växa upp. Det är bara en patetisk försvarsmekanism hos din flamma för att få dig att stanna hemma</p><p>tråkigt att säga men sant. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKK!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="johan80, post: 10239, member: 12665"] reflektion i januari förra året firade jag 4 år med min tjej. då hade jag precis kommit hem från 1 månads vistelse i Alperna. I februari åkte jag till Lappland och stannade där till Maj. När man åkte fanns det i bakhuvudet att det kanske skulle ta slut och vi sa till varandra att funkar det så funkar och gör inte det så... ja då får det bli som det blir. Det höll tills jag kom hem. Hon gjorde slut 4 dar efter jag hade kommit hem. 4 år hade vi varit tillsammans och visst var det jävligt tungt vid själva breaket men jag ångrar inte för en sekund att jag åkte iväg. Det handlar om att komma till insikt och inte förvirras av den lilla söta flickan eller pojken. vill hon/han inte hänga på så får du förklara hur du känner. Och det där med att du ska växa upp. Det är bara en patetisk försvarsmekanism hos din flamma för att få dig att stanna hemma tråkigt att säga men sant. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKK! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Flickvän eller skidåkning?
Tillbaka
Topp