Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Flickvän eller skidåkning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mes" data-source="post: 10249" data-attributes="member: 14483"><p>Jag förstår ditt problem soulsurfer. </p><p>I början av min uppvaktning till min nuvarande flickvän lurade jag med henne till bergen. De flesta kvinnor har ju lågt intresse av brantåkning, så även hon. Men efter kontrakt med djävulen fick jag som jag ville och hon följde med. Det finns ju olika sätt att få detta kontrakt jag förespråkar klassiken att springa baklänges runt kyrkan och rabbla besvärjelser! </p><p></p><p>Idag några år senare åker hon ifrån mig! (Jag menar att hon ibland drar iväg till bergen utan mig.) Som brantåkare har jag fortfarande överhand. Man får ju inte släppa kontrollen på allt, det räcker ju att hon är Chef på hemmaplan.</p><p></p><p>Så mitt råd till dig är att med alla tänkbara krafter ta med dig tjejen till bergen och invig henne till den ädlaste konstform av dem alla. Om det senare skulle spricka mellan er så garanterar jag att hon snabbt har nya beundrare. Du kan ju alltid trösta dig med en garanterad plats h-e. </p><p>/Mes </p><p></p><p>Ogillar ditt språkval anti-joe. Luktar finnig-tonårsångest!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mes, post: 10249, member: 14483"] Jag förstår ditt problem soulsurfer. I början av min uppvaktning till min nuvarande flickvän lurade jag med henne till bergen. De flesta kvinnor har ju lågt intresse av brantåkning, så även hon. Men efter kontrakt med djävulen fick jag som jag ville och hon följde med. Det finns ju olika sätt att få detta kontrakt jag förespråkar klassiken att springa baklänges runt kyrkan och rabbla besvärjelser! Idag några år senare åker hon ifrån mig! (Jag menar att hon ibland drar iväg till bergen utan mig.) Som brantåkare har jag fortfarande överhand. Man får ju inte släppa kontrollen på allt, det räcker ju att hon är Chef på hemmaplan. Så mitt råd till dig är att med alla tänkbara krafter ta med dig tjejen till bergen och invig henne till den ädlaste konstform av dem alla. Om det senare skulle spricka mellan er så garanterar jag att hon snabbt har nya beundrare. Du kan ju alltid trösta dig med en garanterad plats h-e. /Mes Ogillar ditt språkval anti-joe. Luktar finnig-tonårsångest! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Flickvän eller skidåkning?
Tillbaka
Topp