Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Flickvän eller skidåkning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="cookie_dough" data-source="post: 10250" data-attributes="member: 15203"><p>Tjena!</p><p>Kommer med ett lite sent inlägg här,vet inte om det är för sent men...</p><p>Min pojkvän stack iväg för en vecka sedan. Visst är det jättejobbigt men jag kan ärligt talat inte riktigt förstå de som "tvingar" någon att stanna hemma. Vill man åka så vill man. Det kommer nog bara att ligga och gro inom dig om du inte skulle åka. Åker du inte nu kanske du åker sen istället. Jag vet inte hur detta kommer att gå, men jag älskar honom och jag skulle inte vilja att han skulle hindra mig från att göra något liknande. Är det kärlek på riktigt så kan man låta den andre åka. </p><p>Säkert nyttigt för er båda. </p><p>Älskar ni varandra går det bra!</p><p>Förresten behöver nog de som bara tycker att du ska sticka,sådär utan vidare,bli riktigt kära.</p><p></p><p>/Tack</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cookie_dough, post: 10250, member: 15203"] Tjena! Kommer med ett lite sent inlägg här,vet inte om det är för sent men... Min pojkvän stack iväg för en vecka sedan. Visst är det jättejobbigt men jag kan ärligt talat inte riktigt förstå de som "tvingar" någon att stanna hemma. Vill man åka så vill man. Det kommer nog bara att ligga och gro inom dig om du inte skulle åka. Åker du inte nu kanske du åker sen istället. Jag vet inte hur detta kommer att gå, men jag älskar honom och jag skulle inte vilja att han skulle hindra mig från att göra något liknande. Är det kärlek på riktigt så kan man låta den andre åka. Säkert nyttigt för er båda. Älskar ni varandra går det bra! Förresten behöver nog de som bara tycker att du ska sticka,sådär utan vidare,bli riktigt kära. /Tack [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Flickvän eller skidåkning?
Tillbaka
Topp