Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Flott hus i Fernie finnes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sompa" data-source="post: 356137"><p>cha, jag va i fernie forra sasongen, och ska nog med all sakerhet tebax, och ni verkar vara utav samma slag som mig, sa bo med er skulle ju va hur bra som helst, men jag e nyfiken var huset ligger, vilket omrade? detta e ju ganska sa viktigt iochmed att jag e grymt lat nar det galler att promenera, dock nar det kommer till hika sa e jag alltid forst upp ;-) </p><p></p><p>Vad ligger depositionen pa? </p><p>och jag kan ju medela att om vi blir mindre an 7 sa har jag helt enkelt inte rad att punga ut dom ca 600cad som behovs! </p><p>Om de hamnar pa 500 cad, sa e detta sweet as, men som sagt jag e pa en ganska sa tajt budget iochmed att jag varit rest i 10 manader!</p><p></p><p>chingeling dingeling</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sompa, post: 356137"] cha, jag va i fernie forra sasongen, och ska nog med all sakerhet tebax, och ni verkar vara utav samma slag som mig, sa bo med er skulle ju va hur bra som helst, men jag e nyfiken var huset ligger, vilket omrade? detta e ju ganska sa viktigt iochmed att jag e grymt lat nar det galler att promenera, dock nar det kommer till hika sa e jag alltid forst upp ;-) Vad ligger depositionen pa? och jag kan ju medela att om vi blir mindre an 7 sa har jag helt enkelt inte rad att punga ut dom ca 600cad som behovs! Om de hamnar pa 500 cad, sa e detta sweet as, men som sagt jag e pa en ganska sa tajt budget iochmed att jag varit rest i 10 manader! chingeling dingeling [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Flott hus i Fernie finnes
Tillbaka
Topp