Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Flottsbro eller Hammarbybacken?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ebbaemilia" data-source="post: 1033700" data-attributes="member: 142646"><p>Jag har kört både flottsbro och hammarbybacken. Som många redan sagt är h-backen mycket mindre och det kan bli rejält trångt. Flottsbro som å andra sidan som får plats med mer folk brukar inte vara tommare för det. I h-bakcen har de även skid- och snowboardskola för nybörjare, vilket gör barnbacken ännu mer svårframkomlig. I flottsbro har jag även för mig att man kan köra lite offpist i kanten till barnbacken, vilket jag tyckte var jätteroligt som liten.</p><p></p><p>Om du ska hyra utrustning gäller det att förboka (gäller både h-backen och flottsbro), men det tar fortfarande timmar innan man kan hämta ut sina grejor. </p><p></p><p>När jag var yngre åkte vi nästan alltid till flottsbro, men nu åker jag oftast kommunalt till h-backen sj med mina kompisar när vi vill köra en eftermiddag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ebbaemilia, post: 1033700, member: 142646"] Jag har kört både flottsbro och hammarbybacken. Som många redan sagt är h-backen mycket mindre och det kan bli rejält trångt. Flottsbro som å andra sidan som får plats med mer folk brukar inte vara tommare för det. I h-bakcen har de även skid- och snowboardskola för nybörjare, vilket gör barnbacken ännu mer svårframkomlig. I flottsbro har jag även för mig att man kan köra lite offpist i kanten till barnbacken, vilket jag tyckte var jätteroligt som liten. Om du ska hyra utrustning gäller det att förboka (gäller både h-backen och flottsbro), men det tar fortfarande timmar innan man kan hämta ut sina grejor. När jag var yngre åkte vi nästan alltid till flottsbro, men nu åker jag oftast kommunalt till h-backen sj med mina kompisar när vi vill köra en eftermiddag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Flottsbro eller Hammarbybacken?
Tillbaka
Topp