Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Flottsbro.. hur ser det ut?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Isak1978" data-source="post: 100477" data-attributes="member: 31519"><p>Hmm.. det är jag som kör pistmaskinen i flottsbro och jag är inte så snål vad jag vet.. men problemet har varit värmen och regnet. Det är lika deprimerande för mig som för er men så fort det blir minus grader ska jag börja konstruera hopp åt er så ni blir nöjda. Det finns mera plats för hopp i år så då kommer det att gå att göra lite bättre och större mot i fjol.. om ni undrar något om hoppen i flottsbro är det bara att fråga mig så kan jag nog ge er svar.. ciao.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Isak1978, post: 100477, member: 31519"] Hmm.. det är jag som kör pistmaskinen i flottsbro och jag är inte så snål vad jag vet.. men problemet har varit värmen och regnet. Det är lika deprimerande för mig som för er men så fort det blir minus grader ska jag börja konstruera hopp åt er så ni blir nöjda. Det finns mera plats för hopp i år så då kommer det att gå att göra lite bättre och större mot i fjol.. om ni undrar något om hoppen i flottsbro är det bara att fråga mig så kan jag nog ge er svar.. ciao. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Flottsbro.. hur ser det ut?
Tillbaka
Topp