Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Flottsbro?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GODman" data-source="post: 139623"><p>Litet tips från mig till Flottsbro är att fixa till downkinken så att det blir en downkink, för man måste ändå hoppa över första delen nu om man ska raila den. För det andra är det så att alla railsen står för nära varandra så att det är svårt att dra hela linjen, mitt tips är att skita i den lilla kicken ställa ut boxen bakom downkinken för att sedan ställa battlen där boxen står nu. Men de kräver lite energi.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GODman, post: 139623"] Litet tips från mig till Flottsbro är att fixa till downkinken så att det blir en downkink, för man måste ändå hoppa över första delen nu om man ska raila den. För det andra är det så att alla railsen står för nära varandra så att det är svårt att dra hela linjen, mitt tips är att skita i den lilla kicken ställa ut boxen bakom downkinken för att sedan ställa battlen där boxen står nu. Men de kräver lite energi. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Flottsbro?
Tillbaka
Topp