Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
flow bindning med dc judge sko?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kula82" data-source="post: 846699" data-attributes="member: 97790"><p>Jag åkte på flow i slutet av 90 -början av 200talet och dom pajjade boots redan då, vet inte hur bootsen du frågar om se ut men mina boots gick sönder dels i hälen och framme vid lilltårna, för spännena till kappan drog sönder sulan på mina 32 boots jag hade då.</p><p>mitt tips är att leta efter boots som inte har en hög eller märkbar sulkant för spännena på kappan har inte förändrats mycket under alla dessa år.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kula82, post: 846699, member: 97790"] Jag åkte på flow i slutet av 90 -början av 200talet och dom pajjade boots redan då, vet inte hur bootsen du frågar om se ut men mina boots gick sönder dels i hälen och framme vid lilltårna, för spännena till kappan drog sönder sulan på mina 32 boots jag hade då. mitt tips är att leta efter boots som inte har en hög eller märkbar sulkant för spännena på kappan har inte förändrats mycket under alla dessa år. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
flow bindning med dc judge sko?
Tillbaka
Topp