Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
FLOW eller Burton Custom...?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="royalbeastieboy" data-source="post: 30808" data-attributes="member: 16071"><p>jag kör på flow och är mycket missnöjd. Flow sitter som sagt väldigt löst och det tycker jag är extremt störande, gillar att verkligen sitta fast, olustigt att få känslan av glapp när det är brant...</p><p>Och det beror inte på bootsen, jag kör på flowboots så de borde ju passa aldeles utmärkt</p><p></p><p>Nä, kör på custom så blir du nöjd, att flow skulle vara så mycket smidigare håller jag intemed om, det är sjukt segt att ställa om skiten hela tiden när det skaver på ovansidan foten eller sitter löst så att du tappar känslan...</p><p></p><p>-dåligt flow med flow</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="royalbeastieboy, post: 30808, member: 16071"] jag kör på flow och är mycket missnöjd. Flow sitter som sagt väldigt löst och det tycker jag är extremt störande, gillar att verkligen sitta fast, olustigt att få känslan av glapp när det är brant... Och det beror inte på bootsen, jag kör på flowboots så de borde ju passa aldeles utmärkt Nä, kör på custom så blir du nöjd, att flow skulle vara så mycket smidigare håller jag intemed om, det är sjukt segt att ställa om skiten hela tiden när det skaver på ovansidan foten eller sitter löst så att du tappar känslan... -dåligt flow med flow [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
FLOW eller Burton Custom...?
Tillbaka
Topp