Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
FLOW eller Burton Custom...?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="straightleg" data-source="post: 30823" data-attributes="member: 15359"><p>Men om man inte vill ha pumpbindning så är man en gam. Ok, man kanske känar tio sekunder på att stoppa i foten i en Flowbindnig. Men man får ju mycket mer problem sen. Pumpbindning är mycket mera stabila. Jag har ett par Drake Matrix. jag har aldrig problem med skruvarna där. Jag hade ett par flow och det gick ju åt helvete. Men om man inte är intresserad av big jumps och såna sakers så kan man ju alltid satsa på ett par flow. Men det gör man ju inte så, köp dom inte. Köp darke i stället!!!!</p><p></p><p>/default</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="straightleg, post: 30823, member: 15359"] Men om man inte vill ha pumpbindning så är man en gam. Ok, man kanske känar tio sekunder på att stoppa i foten i en Flowbindnig. Men man får ju mycket mer problem sen. Pumpbindning är mycket mera stabila. Jag har ett par Drake Matrix. jag har aldrig problem med skruvarna där. Jag hade ett par flow och det gick ju åt helvete. Men om man inte är intresserad av big jumps och såna sakers så kan man ju alltid satsa på ett par flow. Men det gör man ju inte så, köp dom inte. Köp darke i stället!!!! /default [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
FLOW eller Burton Custom...?
Tillbaka
Topp