Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
FLOW eller Burton Custom...?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aguila" data-source="post: 30827" data-attributes="member: 57414"><p>Har ett par Strap bindningar som det är nu och fick syn på en liten kille med Flow bindning och blev fan helt avis. är så för bannat trött på att behöva sätta mig ner efter liften och spänna fast booten.</p><p></p><p>men aefter att ha läst här blev jag jäklar inte mycket klokare...</p><p>här är ju lika många flow anhängare som flow hatare.</p><p></p><p>när jag tar mig nog till affären med en boot för att känna på flow bindning och av gör där istället.</p><p></p><p>läste i mitten av tråden här dock att om man skulle köpa flow skulle man sattsa på de lite dyrare. </p><p>hur mycket är det då vi snackar om? 1500:- + eller?</p><p>har ingen koll på vad bindningar som är billiga eller dyra kostar...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aguila, post: 30827, member: 57414"] Har ett par Strap bindningar som det är nu och fick syn på en liten kille med Flow bindning och blev fan helt avis. är så för bannat trött på att behöva sätta mig ner efter liften och spänna fast booten. men aefter att ha läst här blev jag jäklar inte mycket klokare... här är ju lika många flow anhängare som flow hatare. när jag tar mig nog till affären med en boot för att känna på flow bindning och av gör där istället. läste i mitten av tråden här dock att om man skulle köpa flow skulle man sattsa på de lite dyrare. hur mycket är det då vi snackar om? 1500:- + eller? har ingen koll på vad bindningar som är billiga eller dyra kostar... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
FLOW eller Burton Custom...?
Tillbaka
Topp