Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
FLOW eller vanliga ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BataZion" data-source="post: 593161" data-attributes="member: 98886"><p>Jag kör på allt parken är väll min svagaste sida men det ska jag fixa den här säsongen.</p><p>Hur avancerad jag är jag skulle säga inte alls. Jag e så avancerad att jag har roligt när jag är i backen vist vill jag utvecklas men när jag har haft tillgång till en vecka vartannat år sen jag va 12 och då jag åkte i bergen i iran för första gången jag åkte när jag hälsade på mina släckt så jag vet inte hur avanserad jag är u tell me, jag har ingen coach som går och berättar för mig hur grym jag är.</p><p>Jag tröttnar lätt på saker och ting så jag måste ha variation för att inte tröttna.</p><p>Ulitmata åket för mig hade varit hoppa av liften så gå upp en bit på backen 50m om det finns läge till det alla ställen har inte det få åka på lite orörd snö se brädan skära ner i snön glida in i första bäste skogsparti och glida så långt jag kan i offpisten där trivs jag bäst har jag tur grinda en stock eller två ta mig ut från skogen försöka på mig en 360 utan att trilla sen ta sista railet innan liften och sen upp igen. </p><p>Så åker jag om jag kan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BataZion, post: 593161, member: 98886"] Jag kör på allt parken är väll min svagaste sida men det ska jag fixa den här säsongen. Hur avancerad jag är jag skulle säga inte alls. Jag e så avancerad att jag har roligt när jag är i backen vist vill jag utvecklas men när jag har haft tillgång till en vecka vartannat år sen jag va 12 och då jag åkte i bergen i iran för första gången jag åkte när jag hälsade på mina släckt så jag vet inte hur avanserad jag är u tell me, jag har ingen coach som går och berättar för mig hur grym jag är. Jag tröttnar lätt på saker och ting så jag måste ha variation för att inte tröttna. Ulitmata åket för mig hade varit hoppa av liften så gå upp en bit på backen 50m om det finns läge till det alla ställen har inte det få åka på lite orörd snö se brädan skära ner i snön glida in i första bäste skogsparti och glida så långt jag kan i offpisten där trivs jag bäst har jag tur grinda en stock eller två ta mig ut från skogen försöka på mig en 360 utan att trilla sen ta sista railet innan liften och sen upp igen. Så åker jag om jag kan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
FLOW eller vanliga ?
Tillbaka
Topp