Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
FLOW eller vanliga ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BataZion" data-source="post: 593166" data-attributes="member: 98886"><p>Tusen tack för infon. </p><p>Det är nog som du säger att för den åkning jag har haft dom till har dom varit helt magiska. Rails vet jag inte varför du tror dom inte skulle kunna prestera lika bra som andra för jag tycker fan dom gör det inte för att jag har testat så många andra på rails mest lånat nån polares bräda nån dag för att dom ska kunna åka med min men jag tycker ändå flow klarar det utmärkt. Större klippdopp måste du definiera bättre jag vet inte exakt men jag har nog haft en fallhöjd på 3-4 m kanske utan att överdriva och dom förra jag hade höll då så dom jag har nu borde klara det med. Men som sagt jag ska testa dom nya ride man kan inte säga att något är bra eller dåligt innan man testat det. </p><p>Så vi kom fram till att om man är en åkare som har en genomsints fallhöjd på 6m då ska ni köra pump.</p><p>Men om ni vill softa på hela backen och inte begränsa er utan ha nått som klarar allt utan problem köp flow kolla vad bra vi löste detta. =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BataZion, post: 593166, member: 98886"] Tusen tack för infon. Det är nog som du säger att för den åkning jag har haft dom till har dom varit helt magiska. Rails vet jag inte varför du tror dom inte skulle kunna prestera lika bra som andra för jag tycker fan dom gör det inte för att jag har testat så många andra på rails mest lånat nån polares bräda nån dag för att dom ska kunna åka med min men jag tycker ändå flow klarar det utmärkt. Större klippdopp måste du definiera bättre jag vet inte exakt men jag har nog haft en fallhöjd på 3-4 m kanske utan att överdriva och dom förra jag hade höll då så dom jag har nu borde klara det med. Men som sagt jag ska testa dom nya ride man kan inte säga att något är bra eller dåligt innan man testat det. Så vi kom fram till att om man är en åkare som har en genomsints fallhöjd på 6m då ska ni köra pump. Men om ni vill softa på hela backen och inte begränsa er utan ha nått som klarar allt utan problem köp flow kolla vad bra vi löste detta. =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
FLOW eller vanliga ?
Tillbaka
Topp