Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
FLOW eller vanliga ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ehawk" data-source="post: 593225" data-attributes="member: 85580"><p>Kör ett par 2009 NXT AT och gillar dem skarpt. Har inte upplevt några nackdelar mot tidigare "vanliga" bindningar. Mina Salomon Malamute sitter som gjutna, utan glapp och fin respons. Självklart behövs det en del mech med inställningarna innan de sitter 100% (nackdelen med flow) men sedan har jag inte mycket att klaga på och det tar 1 sekund att knäppa av och på. Tror det är få som hänger på forumet som kör så avancerat/bra att de på ett trovärdigt sätt kan argumentera för att flow är sämre än något annat. Det är bara att kolla på proffsåkarna som kör flow. Hade bindningarna varit så dåliga som vissa vill få det att låta, tror jag knappast de hade kammat hem massa topp placeringar i X-games etc. Det gäller bara att ha en bindning som passar skon och få den rätt inställd. Sen är det enligt mig en ren smaksak...</p><p>That's my 50 cent</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ehawk, post: 593225, member: 85580"] Kör ett par 2009 NXT AT och gillar dem skarpt. Har inte upplevt några nackdelar mot tidigare "vanliga" bindningar. Mina Salomon Malamute sitter som gjutna, utan glapp och fin respons. Självklart behövs det en del mech med inställningarna innan de sitter 100% (nackdelen med flow) men sedan har jag inte mycket att klaga på och det tar 1 sekund att knäppa av och på. Tror det är få som hänger på forumet som kör så avancerat/bra att de på ett trovärdigt sätt kan argumentera för att flow är sämre än något annat. Det är bara att kolla på proffsåkarna som kör flow. Hade bindningarna varit så dåliga som vissa vill få det att låta, tror jag knappast de hade kammat hem massa topp placeringar i X-games etc. Det gäller bara att ha en bindning som passar skon och få den rätt inställd. Sen är det enligt mig en ren smaksak... That's my 50 cent [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
FLOW eller vanliga ?
Tillbaka
Topp