Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Flow Quattro-SE Bindning, Hjälp samt förslag.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ArianH" data-source="post: 942394" data-attributes="member: 117850"><p>Har jag blivit lurad? , på dom flow jag har nu tycker jag inte det gör nått med denna brädan?</p><p></p><p>Not taken! men jag har dom inte för snabbhetens skull utan mer för att jag är ovig :$ jag har verkligen jätte svårt för mig att sätta på mig vanliga bindningar, that´s the sad truth.</p><p></p><p>Så vad tycker du jag ska göra ? , med dom flow trilogy jag har nu får jag inte skär eller nått för jag har stora fötter iaf.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ArianH, post: 942394, member: 117850"] Har jag blivit lurad? , på dom flow jag har nu tycker jag inte det gör nått med denna brädan? Not taken! men jag har dom inte för snabbhetens skull utan mer för att jag är ovig :$ jag har verkligen jätte svårt för mig att sätta på mig vanliga bindningar, that´s the sad truth. Så vad tycker du jag ska göra ? , med dom flow trilogy jag har nu får jag inte skär eller nått för jag har stora fötter iaf. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Flow Quattro-SE Bindning, Hjälp samt förslag.
Tillbaka
Topp