Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
flow - step in - eller vanliga bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Varji_Chouma" data-source="post: 25520" data-attributes="member: 14473"><p>Har kört flow den största delen av min snowboard karriär (6 av 8 år), Först fl 7 och nu senast 2 olika fl11or. </p><p> Tyvärr blev de första gamla 11orna stulna, vilka jag gillade bättre än de nya plastiga, bl.a. pga. att man med hjälp av remmarna enkelt kunde ändra på hur hårt spännda de skulle vara, de hade en skönare bakkappa och för att de var mycket snyggare. De nya flow bindningarna har även en tendens att falla isär om man inte håller koll på skruvarna.Hitta ett par gamla på annons eller köp ett par nya de funkar de med. Rekommenderar dem. Mycket pga. av att man sitter så bra fast i dem, de svara direkt i svängarna!</p><p></p><p>PS att flow-sko skulle vara ett krav är enligt mig skitsnack! har kört på gamla hederliga airwalk freeride i två år nu utan problem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Varji_Chouma, post: 25520, member: 14473"] Har kört flow den största delen av min snowboard karriär (6 av 8 år), Först fl 7 och nu senast 2 olika fl11or. Tyvärr blev de första gamla 11orna stulna, vilka jag gillade bättre än de nya plastiga, bl.a. pga. att man med hjälp av remmarna enkelt kunde ändra på hur hårt spännda de skulle vara, de hade en skönare bakkappa och för att de var mycket snyggare. De nya flow bindningarna har även en tendens att falla isär om man inte håller koll på skruvarna.Hitta ett par gamla på annons eller köp ett par nya de funkar de med. Rekommenderar dem. Mycket pga. av att man sitter så bra fast i dem, de svara direkt i svängarna! PS att flow-sko skulle vara ett krav är enligt mig skitsnack! har kört på gamla hederliga airwalk freeride i två år nu utan problem. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
flow - step in - eller vanliga bindningar
Tillbaka
Topp