Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
flow - step in - eller vanliga bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Zevs" data-source="post: 25524" data-attributes="member: 27286"><p>Jag började med Flow Fl11 förra året och är grymt nöjd, testat lite olika step-in och kan bara konstatera, som ovan inlägg, det fungerar ej pga snö och is sedan tycker jag personligen att man tappar känslan. Min om du vill ha boots och bindning för under 3000 så är det bara att gå på hederliga staps. Men skall du lägga lite mer så tycker jag nog att ett par nya Flow är overlägset, speciellt om du åker tillsammans med kompisar med skidor, jag vet själv att det är lite irriterande att hela tiden vänta på snowboards när jag själv åker alint.</p><p></p><p>Mvh</p><p>Zevs</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Zevs, post: 25524, member: 27286"] Jag började med Flow Fl11 förra året och är grymt nöjd, testat lite olika step-in och kan bara konstatera, som ovan inlägg, det fungerar ej pga snö och is sedan tycker jag personligen att man tappar känslan. Min om du vill ha boots och bindning för under 3000 så är det bara att gå på hederliga staps. Men skall du lägga lite mer så tycker jag nog att ett par nya Flow är overlägset, speciellt om du åker tillsammans med kompisar med skidor, jag vet själv att det är lite irriterande att hela tiden vänta på snowboards när jag själv åker alint. Mvh Zevs [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
flow - step in - eller vanliga bindningar
Tillbaka
Topp