Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
flow - step in - eller vanliga bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MrJoel" data-source="post: 25532" data-attributes="member: 29898"><p>Jag tycker att du ska köpa step-in bindningar det funkar helt suveränt. Man slipper allt krångel med spännen och du slipper helt trycket från spännena på foten. Det bästa är att man är snabbast i backen det säger bara klick så är det klart och man sitter som tusan. Det är lika bra som det låter. Tro mig, jag är inne på mitt andra par bindningar och skor.</p><p>Jag kör på Burtons step-in och jag tycker dom är bäst. Har provat både Emerys och K2s system men börton är fortfarande bäst.</p><p></p><p>Jag har ett par Burton mission step-in bindning stl. medium.</p><p>Burton ion step-in boots stl. 8,5.</p><p>Använda en vecka, helt i ny skick.</p><p>2002 års modell.</p><p>Ny pris: 5400kr</p><p>Nu 3200kr, billigare vid snabb affär!</p><p></p><p>Mail: pillowmaster@hotmail.com</p><p></p><p>Ps. Jag har även en Burton BMC 162cm använd 1 vecka pris med bind och skor 7400kr</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MrJoel, post: 25532, member: 29898"] Jag tycker att du ska köpa step-in bindningar det funkar helt suveränt. Man slipper allt krångel med spännen och du slipper helt trycket från spännena på foten. Det bästa är att man är snabbast i backen det säger bara klick så är det klart och man sitter som tusan. Det är lika bra som det låter. Tro mig, jag är inne på mitt andra par bindningar och skor. Jag kör på Burtons step-in och jag tycker dom är bäst. Har provat både Emerys och K2s system men börton är fortfarande bäst. Jag har ett par Burton mission step-in bindning stl. medium. Burton ion step-in boots stl. 8,5. Använda en vecka, helt i ny skick. 2002 års modell. Ny pris: 5400kr Nu 3200kr, billigare vid snabb affär! Mail: pillowmaster@hotmail.com Ps. Jag har även en Burton BMC 162cm använd 1 vecka pris med bind och skor 7400kr [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
flow - step in - eller vanliga bindningar
Tillbaka
Topp