Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
flowbindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Superstar" data-source="post: 40281" data-attributes="member: 30171"><p>Varför skulle de krångla? Konstruktionen är superenkel och kvaliten hög på modellerna för 1500:- och uppåt! Finns i flera olika utförande beroende på vilket flex man vill ha i kappan! Har man en bindning som omsluter skon väl, så behöver man inte "känna trycket" av straps som på konventionella bindningar! Förut stasade jag nästan foten mellan åken, men sedan jag bytte bindning till Salomon SPX5 behöver jag bara en lätt anliggning av strapsen! Ser inte problemet med att vänja sig med Flow av den anledningen. Alla jag känner som kör Flow är nöjda (freeride åkare). Det är bara kids som är beroende av att idolen kör "deras" grejer för att hypa dem. Köp med känsla...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Superstar, post: 40281, member: 30171"] Varför skulle de krångla? Konstruktionen är superenkel och kvaliten hög på modellerna för 1500:- och uppåt! Finns i flera olika utförande beroende på vilket flex man vill ha i kappan! Har man en bindning som omsluter skon väl, så behöver man inte "känna trycket" av straps som på konventionella bindningar! Förut stasade jag nästan foten mellan åken, men sedan jag bytte bindning till Salomon SPX5 behöver jag bara en lätt anliggning av strapsen! Ser inte problemet med att vänja sig med Flow av den anledningen. Alla jag känner som kör Flow är nöjda (freeride åkare). Det är bara kids som är beroende av att idolen kör "deras" grejer för att hypa dem. Köp med känsla... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
flowbindning
Tillbaka
Topp