Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
flowbindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chronix" data-source="post: 40287" data-attributes="member: 6376"><p>Jag har ägt två par flowbindningar och det enda jag kan klaga på är att dom tar större plats än vanliga bindningar i skidbussen. </p><p></p><p>Skruva isär dom varje kväll?? Enda gången jag behövt skuva på mina är när jag sätter på dom på brädan. Annars så skruvar mina polare med straps oftare, då nån strap har skruva ut sig av sig själv osv.</p><p></p><p>Jag tycker det e klockrent att inte behöva ägna mer än två sekunder att sätta på sig bindningen. Om man åker på en transportsträcka så e det bara att ta sig ena bindningen medans man åker sparka lite och sätta på sig den när man fått lite fart igen. </p><p></p><p>Men visst varken Jeremy jones, JP Walker eller Filippo kratter kör med Flow, men spelar det nån roll för mej?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chronix, post: 40287, member: 6376"] Jag har ägt två par flowbindningar och det enda jag kan klaga på är att dom tar större plats än vanliga bindningar i skidbussen. Skruva isär dom varje kväll?? Enda gången jag behövt skuva på mina är när jag sätter på dom på brädan. Annars så skruvar mina polare med straps oftare, då nån strap har skruva ut sig av sig själv osv. Jag tycker det e klockrent att inte behöva ägna mer än två sekunder att sätta på sig bindningen. Om man åker på en transportsträcka så e det bara att ta sig ena bindningen medans man åker sparka lite och sätta på sig den när man fått lite fart igen. Men visst varken Jeremy jones, JP Walker eller Filippo kratter kör med Flow, men spelar det nån roll för mej? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
flowbindning
Tillbaka
Topp