Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
flowbindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Speciahlberg" data-source="post: 40290" data-attributes="member: 12122"><p>jo flow ger bra stöd. men som sagt passar inte allas fötter och skor. sen är dom lite småknöliga att få på sig där det lutar mycket. men mycket bra stadga för den som gillar sånt.fortare att spänna på än vanliga strap bindningar kan jag inte hålla med om. alla jag har sätt som har flow har vart rätt sega med att spänna fast sig. jag är i stort sätt dubbel så snabb som dom. Men smaken är som baken det vill säga väldigt hårig.</p><p></p><p>köp vad ni vill och skit i vad som är hippt</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Speciahlberg, post: 40290, member: 12122"] jo flow ger bra stöd. men som sagt passar inte allas fötter och skor. sen är dom lite småknöliga att få på sig där det lutar mycket. men mycket bra stadga för den som gillar sånt.fortare att spänna på än vanliga strap bindningar kan jag inte hålla med om. alla jag har sätt som har flow har vart rätt sega med att spänna fast sig. jag är i stort sätt dubbel så snabb som dom. Men smaken är som baken det vill säga väldigt hårig. köp vad ni vill och skit i vad som är hippt [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
flowbindning
Tillbaka
Topp