Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Flowbindningar - för och nackdelar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snowgod" data-source="post: 1319061" data-attributes="member: 12630"><p>Flow är bra bindningar, lätt att komma i och ur såklart men hur svårt är det egentligen? Jag stoppar i foten och spänner åt samtidigt som jag glider av liften, behöver inte sitta i vägen för andra i en halvtimme...</p><p></p><p>Det bästa med Flow är det jämna "trycket" över foten jämfört med två separata straps. Man ska dock testa noga innan köp så att det blir harmoni mellan boots och bindning. Funkar det så har man en behaglig känsla och blir mindre trött i fötterna än traditionella bindningar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snowgod, post: 1319061, member: 12630"] Flow är bra bindningar, lätt att komma i och ur såklart men hur svårt är det egentligen? Jag stoppar i foten och spänner åt samtidigt som jag glider av liften, behöver inte sitta i vägen för andra i en halvtimme... Det bästa med Flow är det jämna "trycket" över foten jämfört med två separata straps. Man ska dock testa noga innan köp så att det blir harmoni mellan boots och bindning. Funkar det så har man en behaglig känsla och blir mindre trött i fötterna än traditionella bindningar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Flowbindningar - för och nackdelar
Tillbaka
Topp