Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fluff skidor som funkar att skutta med.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 384618" data-attributes="member: 1008"><p>Jag har kört en säsong på Goodha 191, mest OP men även en del park. Dom fungerar underbart i OP´n och helt klart dugligt i parken. Gillar personligen rejäla lagg så jag har absolut inga problem att slänga samma trick med dom som med mina rena parklagg (Goodha 181). Jag är givetvis någorlunda subjektiv, men måste säga att jag är oerhört nöjd med dom.</p><p></p><p>Det är förövrigt samma mall som Armadas JP vs. Julien görs i.</p><p></p><p>Provade Völkl Bridge i våras och gillade den inte alls, funkade fint i nypistad vårslask men blev otroligt oroliga när det var hårdare och/eller uppkört.</p><p></p><p>Är själv 180/85.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 384618, member: 1008"] Jag har kört en säsong på Goodha 191, mest OP men även en del park. Dom fungerar underbart i OP´n och helt klart dugligt i parken. Gillar personligen rejäla lagg så jag har absolut inga problem att slänga samma trick med dom som med mina rena parklagg (Goodha 181). Jag är givetvis någorlunda subjektiv, men måste säga att jag är oerhört nöjd med dom. Det är förövrigt samma mall som Armadas JP vs. Julien görs i. Provade Völkl Bridge i våras och gillade den inte alls, funkade fint i nypistad vårslask men blev otroligt oroliga när det var hårdare och/eller uppkört. Är själv 180/85. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fluff skidor som funkar att skutta med.
Tillbaka
Topp