Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fluff skidor som funkar att skutta med.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jens_ekstrom" data-source="post: 384731" data-attributes="member: 34174"><p>Hmm ja Seth verkar ju intressanta. Dom fanns ju upp till 189cm vilket skulle kunna funka. </p><p>Jag är runt 194cm lång och väger strax över 100 pannor så jag behöver ju en rejäl skida. </p><p></p><p>Jag kommer att åka i Hemavan / Tärnaby i vinter och nästa säsong ska (förhoppningsvis) spenderas nånstans i alperna, så jag vill inte köpa nya skidor till nästa säsong. </p><p></p><p>Jag vill ju att skidorna ska funka någorlunda bra i pisten också och goodhas svängradie är ju 36m vilket är ganska stort. Men hur funkar dom? Jag läste det där testet på första sidan av dom och han skrev att eftersom dom var så mjuka så kunde man svänga lättare med hjälp av det. Men då åkte han med telisbindningar och den mjuka modellen, och den tror då jag blir på tok för mjuk för mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jens_ekstrom, post: 384731, member: 34174"] Hmm ja Seth verkar ju intressanta. Dom fanns ju upp till 189cm vilket skulle kunna funka. Jag är runt 194cm lång och väger strax över 100 pannor så jag behöver ju en rejäl skida. Jag kommer att åka i Hemavan / Tärnaby i vinter och nästa säsong ska (förhoppningsvis) spenderas nånstans i alperna, så jag vill inte köpa nya skidor till nästa säsong. Jag vill ju att skidorna ska funka någorlunda bra i pisten också och goodhas svängradie är ju 36m vilket är ganska stort. Men hur funkar dom? Jag läste det där testet på första sidan av dom och han skrev att eftersom dom var så mjuka så kunde man svänga lättare med hjälp av det. Men då åkte han med telisbindningar och den mjuka modellen, och den tror då jag blir på tok för mjuk för mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fluff skidor som funkar att skutta med.
Tillbaka
Topp