Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fluff skidor som funkar att skutta med.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="anelistra" data-source="post: 385604" data-attributes="member: 44084"><p>Både Rossi og Salomon twintip ski er som regel veldig myke --> for myk til deg.</p><p>Usikker hvordan Dynastar er i forhold. 92mm på midten er slettes ikke så ille! Husk at for bare 5 år siden ble 80mm regnet som brede ski - - så 92mm ville jeg sett på som ganske duganest for pudder (litt avhengig av radius).</p><p>Goodha har jeg ikke fått sett nærmere på enn så lenge.</p><p></p><p>Grunnet din vekt og høyde kunne kanskje Völkl vært noe å satse på?</p><p>Völkl sine ski er generelt stivere enn det de fleste andre leverer og bør derfor kunne passe bra til deg.</p><p>Ser at Utter ikke likte Bridgen - har ikke prøvd den selv (bare flere andre Völkl ski), men har for det meste hørt positive ting om den. (bl.a. på www.tetongravity.com sitt skiforum)</p><p></p><p>Ellers er jeg også enig med en del av de andre her som sier at det er vanskelig å finne en ski som er bra til både park og offpiste.</p><p>Så enten velger du en mellomting (f. eks. Bridge) eller kjøper en ren parkski i år, slik du var inne på selv. Da kan du f. eks. gå ned et hakk i størrelsen og (f. eks. Völkl Wall eller Karma fra ifjor), så sparer du litt peng.</p><p></p><p>K2 Pontoon er rene pudderski, ikke akkurat allsidig. Med din vekt ville jeg valgt en stivere offpiste ski.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="anelistra, post: 385604, member: 44084"] Både Rossi og Salomon twintip ski er som regel veldig myke --> for myk til deg. Usikker hvordan Dynastar er i forhold. 92mm på midten er slettes ikke så ille! Husk at for bare 5 år siden ble 80mm regnet som brede ski - - så 92mm ville jeg sett på som ganske duganest for pudder (litt avhengig av radius). Goodha har jeg ikke fått sett nærmere på enn så lenge. Grunnet din vekt og høyde kunne kanskje Völkl vært noe å satse på? Völkl sine ski er generelt stivere enn det de fleste andre leverer og bør derfor kunne passe bra til deg. Ser at Utter ikke likte Bridgen - har ikke prøvd den selv (bare flere andre Völkl ski), men har for det meste hørt positive ting om den. (bl.a. på www.tetongravity.com sitt skiforum) Ellers er jeg også enig med en del av de andre her som sier at det er vanskelig å finne en ski som er bra til både park og offpiste. Så enten velger du en mellomting (f. eks. Bridge) eller kjøper en ren parkski i år, slik du var inne på selv. Da kan du f. eks. gå ned et hakk i størrelsen og (f. eks. Völkl Wall eller Karma fra ifjor), så sparer du litt peng. K2 Pontoon er rene pudderski, ikke akkurat allsidig. Med din vekt ville jeg valgt en stivere offpiste ski. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fluff skidor som funkar att skutta med.
Tillbaka
Topp