Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fluff skidor som funkar att skutta med.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jens_ekstrom" data-source="post: 385915" data-attributes="member: 34174"><p>Goodha 114 tror jag bli lite väl klumpig i pisten. </p><p>Men jag var på stadium idag och kollade på ett par Armada ARV. Dom såg riktigt bra ut. Dom var 185 cm långa och hade måtten 130-95-119. Nu kände jag inte på dom hur dom var i styvhet och så för det var så jävla mycket folk där som var i vägen. Men vad tror ni om dom? </p><p>Dom kostade 6500 med någon salomon bindning tror jag det var. Kommer förhoppningsvis förbi där nästa vecka, då ska jag känna och klämma på dom mer. Är sugen å känna på ett par goodha 191 och big trouble också. Synd att det inte är nå företag i Stockholm som säljer goodha, för det tar ju bara lite mer än en timme å åka dit med tåg härifrån så man lär väll dra dit om det är så.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jens_ekstrom, post: 385915, member: 34174"] Goodha 114 tror jag bli lite väl klumpig i pisten. Men jag var på stadium idag och kollade på ett par Armada ARV. Dom såg riktigt bra ut. Dom var 185 cm långa och hade måtten 130-95-119. Nu kände jag inte på dom hur dom var i styvhet och så för det var så jävla mycket folk där som var i vägen. Men vad tror ni om dom? Dom kostade 6500 med någon salomon bindning tror jag det var. Kommer förhoppningsvis förbi där nästa vecka, då ska jag känna och klämma på dom mer. Är sugen å känna på ett par goodha 191 och big trouble också. Synd att det inte är nå företag i Stockholm som säljer goodha, för det tar ju bara lite mer än en timme å åka dit med tåg härifrån så man lär väll dra dit om det är så. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fluff skidor som funkar att skutta med.
Tillbaka
Topp