Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fluff skidor som funkar att skutta med.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 388259" data-attributes="member: 1008"><p>Det är samma skärning på 191 och JvJ, dock är JvJ tre centimeter kortare. Angående innehåll så har jag ingen aning hur Armadan ser ut under topsheeten. Mina 191 är dock ganska mycket hårdare än JvJ då jag har den styvare versionen.</p><p></p><p>Har faktiskt ingen aning om malldelning gällandes 114. Den är förövrigt testad i 40-50cm lössnö under den gångna veckan. Återkommer snart med testfakta, måste bara fixa klart skolarbete först.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 388259, member: 1008"] Det är samma skärning på 191 och JvJ, dock är JvJ tre centimeter kortare. Angående innehåll så har jag ingen aning hur Armadan ser ut under topsheeten. Mina 191 är dock ganska mycket hårdare än JvJ då jag har den styvare versionen. Har faktiskt ingen aning om malldelning gällandes 114. Den är förövrigt testad i 40-50cm lössnö under den gångna veckan. Återkommer snart med testfakta, måste bara fixa klart skolarbete först. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fluff skidor som funkar att skutta med.
Tillbaka
Topp