Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fluff skidor som funkar att skutta med.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jens_ekstrom" data-source="post: 390685" data-attributes="member: 34174"><p>Nu drar jag liv i den här tråden igen. Då jag har kommit på en lösning på det hela. Tror jag. :P </p><p></p><p>Jag har nu ett par Völkl Expression som är 176 cm långa. Och dom har jag åkt på under två säsonger och trivs riktigt bra med dom. </p><p></p><p>Men jag hade tänkt sålt dom nu för att få råd med mina nya skidor. </p><p>Men idag kom jag på den genial idén att ha kvar dom och sen köpa ett par Goodha 191. </p><p>Och eftersom dom inte är så dyra (5190 kr med en Marker Comp 14 bindning) så behöver jag inte sälja mina Völkl. </p><p>Då får dom funka som pist/park skidor också har jag Goodha skidorna när jag vill åka fluff.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jens_ekstrom, post: 390685, member: 34174"] Nu drar jag liv i den här tråden igen. Då jag har kommit på en lösning på det hela. Tror jag. :P Jag har nu ett par Völkl Expression som är 176 cm långa. Och dom har jag åkt på under två säsonger och trivs riktigt bra med dom. Men jag hade tänkt sålt dom nu för att få råd med mina nya skidor. Men idag kom jag på den genial idén att ha kvar dom och sen köpa ett par Goodha 191. Och eftersom dom inte är så dyra (5190 kr med en Marker Comp 14 bindning) så behöver jag inte sälja mina Völkl. Då får dom funka som pist/park skidor också har jag Goodha skidorna när jag vill åka fluff. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fluff skidor som funkar att skutta med.
Tillbaka
Topp