Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fluff skidor som funkar att skutta med.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 391002" data-attributes="member: 1008"><p>Jepp, dom har ett relativt stort spann. Inget jag tänkte på när jag åkte på dom dock.</p><p>Tyckte mig känna en något mjukare tail än resten av skidan faktiskt, men det var marginellt. Annars så kändes dom rätt jämna ja.</p><p></p><p>Testade dom i pisten häromdagen, dom svänger på helt ok. Som väntat lite långsamma kant till kant men går ganska exakt som Nordica Blower.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 391002, member: 1008"] Jepp, dom har ett relativt stort spann. Inget jag tänkte på när jag åkte på dom dock. Tyckte mig känna en något mjukare tail än resten av skidan faktiskt, men det var marginellt. Annars så kändes dom rätt jämna ja. Testade dom i pisten häromdagen, dom svänger på helt ok. Som väntat lite långsamma kant till kant men går ganska exakt som Nordica Blower. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fluff skidor som funkar att skutta med.
Tillbaka
Topp