Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fluff skidor som funkar att skutta med.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hjelme" data-source="post: 391099" data-attributes="member: 12936"><p>om man er 194 og veier over 100 papp er 198 absolut ikke så ille. bruker aldri ski som er kortere enn meg selv, selv i park. twintipen er stor nok for park, men funker nok ikke så bra i bc. monteringspunkt er relativt sentrert for en storfjellski å være. </p><p></p><p>så lenge man ikke skal "spin to win" trenger man ikke en superkort jibbeski. og slik det virker i dette tilfellet er det jo ikke slik. han har desuten en kort (alt for kort i mine øyne) parkski han kan bruke om han bare skal henge i parken. jeg mener at man får mer igjen for å velge en litt lenger ski om man skal ha den som en allroundski, enn å velge en for kort, slik at den kun blir en jibbeski. om man er 175 er det ikke veldig langt med en ski på 180 til allroundbruk, altså er man 194 er det ikke alt for langt med en ski på 198 til allroundbruk.</p><p></p><p>hvertfall min idé</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hjelme, post: 391099, member: 12936"] om man er 194 og veier over 100 papp er 198 absolut ikke så ille. bruker aldri ski som er kortere enn meg selv, selv i park. twintipen er stor nok for park, men funker nok ikke så bra i bc. monteringspunkt er relativt sentrert for en storfjellski å være. så lenge man ikke skal "spin to win" trenger man ikke en superkort jibbeski. og slik det virker i dette tilfellet er det jo ikke slik. han har desuten en kort (alt for kort i mine øyne) parkski han kan bruke om han bare skal henge i parken. jeg mener at man får mer igjen for å velge en litt lenger ski om man skal ha den som en allroundski, enn å velge en for kort, slik at den kun blir en jibbeski. om man er 175 er det ikke veldig langt med en ski på 180 til allroundbruk, altså er man 194 er det ikke alt for langt med en ski på 198 til allroundbruk. hvertfall min idé [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fluff skidor som funkar att skutta med.
Tillbaka
Topp